Disa ushqime që mund të konsumoni pa problem gjatë orëve të darkës, përpara se të flini

Kaloritë e marra në mbrëmje rrisin mundësinë e shtimit në peshë shumë herë më shumë se sa kaloritë që merren gjatë orëve të ditës. Por nëse juve nuk mund t’ju zërë gjumi nga zhurma e stomakut tuaj, atëherë ngrihuni dhe hani diçka, por sigurohuni që të jetë nja nga ushqimet e mëposhtme pasi këto të fundit ju ndihmojnë të humbi peshë.

Një tas me drithëra është i lehtë për të tretur dhe ju jep më pak se 200 kalori. Shtoni pak qumësht për të stimuluar hormonin e triptofanit dhe proteina.

Kos pa yndyrë

Kosi mund të ndihmojë të qetësuar stomakun tuaj, kështu që ju nuk rrezikoni të zgjoheni me urth ose dispepsi .

Mish i bardhë gjel deti

Është i varfër në yndyrë, dhe i pasur në proteina të cilësisë së lartë.

Mollë me gjalpë kikiriku

Mollët kanë shumë fibra dhe proteinat e gjalpit të kikirikut nuk do t’jua rëndojnë stomakun.

Karota

Super-ushqyese dhe burim i mirë i vitaminave e mineraleve ushqyese.

Një banane

Jo vetëm që janë të pasura me fibra dhe triptofan, bananet janë të njohura gjithashtu për efektet kurative të sistemit tretës.