Keni bark të fryrë ? Ja ilaçi !

Shkaqet e barkut të fryrë
Shkaku i parë i barkut të fryrë është padyshim kequshqyerja. Nëse ju hani një ushqim të caktuar dhe ju shtohet fryrja e barkut duke krijuar probleme, atëherë ju mund të jeni intolerantë ndaj atij ushqimi. Për shembull, mund të zbuloni se jeni intolerantë ndaj laktozës ose ndaj glutenit.

Shkaqe të tjera të shpeshta për barkun e fryrë janë:
• Marrja e ushqimeve inflamatore;
• Ceroza e mëlçisë, shpesh për shkak të abuzimit me alkoolin;
• Disa lloje të kancerit të tilla si ato në zorrën e trashë;
• Krijimi i një inflamacioni të thjeshtë i zorrës së trashë, i njohur gjithashtu si koliti;
• Akumulimi i tensionit psikologjik;
• Konsumi i tepërt i ushqimit dhe ujit në periudha të shkurtra kohore;
• Mbyllje zorrëve;
• Zakoni i ngrënies shpejt;
• Disa intoleranca ushqimore;

Simptomat e barkut të fryrë
Një nga simptomat kryesore kur ke një bark të fryrë është rritja në vëllim e pjesës së belit në trup. Barku gjithashtu është veçanërisht i fortë dhe i tensionuar. Edhe pse shkaku i fundit është një rritje e shpejtë e gazit në brendësi të stomakut, zorrët dhe stomaku kanë shumë simptoma si: diarre, kapsllëk, fryrje, dhimbje barku etj.

Bark i fryrë: Për të parandaluar simptomat e barkut të fryrë është e këshillueshme që së pari të eliminoni ato burime të stresit të tepruar që shkaktojnë parehati. Kur kjo nuk është e mundur, do të ishte ndihmë e mirë përdorimi i teknikave të relaksimit. Përveç kësaj, duhet të hidratoni trupin tuaj në mënyrën e duhur, pasi shpesh një bark i fryrë është shkaktuar nga një mbajtje e ujit. Duhet të merrni të paktën një litër e gjysmë ujë në ditë.

Çfarë ushqimesh duhet të konsumoni dhe cilat të shmangni
Paralajmërimi i parë është të hamë shumë ngadalë, veçanërisht nëqoftëse ne mendojmë se nuk kemi kohë të mjaftueshme. Kjo, në fakt, do të prodhojë menjëherë dhimbje dhe shqetësime që rezultojnë në enjtje të barkut.
Në mesin e ushqimeve të dobishme për ata që vuajnë nga një bark i fryrë janë: çaji jeshil, kosi i thjeshtë, piperi, peshku, speci djegës dhe lakra e kuqe. Të gjitha ushqimet e listuara më sipër përbëjnë alternativa të vlefshme për kaq shumë ilaçe apo mjete të tjera që luftojnë simptomat e barkut të fryrë. Këto janë llojet e ushqimeve natyrore që ndihmojnë dhe mbështesin detoksifikimin, si dhe stimulimin e të gjitha aktiviteteve të mangëta të zorrëve në rastet e barkut të fryrë. Këto ushqime janë një ndikim i drejtpërdrejtë në sasinë e gazit të pranishëm në zonën e stomakut në zorrë, për këtë arsye duhet të shmangen (ose të paktën të reduktohen) ushqime të tilla si karbohidratet për sasinë e tyre të tepërt me niseshte, salcat shumë pikante dhe bishtajoret.

Një përmbledhje e atyre ushqimeve që duhet të hani nëse keni një bark të fryrë: kos, perime, mollë, kivi, lëng ananasi, ëmbëlsira me oriz, bukë integrale dhe mjaltë.
Dhe këtu janë ushqimet që rrisin fryrjen e barkut: bishtajoret, lulelakra, brokoli, qepa, speci djegës dhe agrumet.

Jeni duke pyetur veten: po me mishin çfarë ndodhi? Janë të lejuar gjeli i detit dhe pula e pjekur në skarë. Mund të hani edhe vezë, djathë me pak yndyrë, ton në ujë dhe peshk të zier. Së fundmi, ju duhet të konsumoni të paktën 5 vakte në ditë, me kusht që ata janë të përmasave të vogla, në mënyrë që të bëhet një tretje e mirë pa u grumbulluar shumë ajër në stomak.
Në dietën ushqimore, për ata që vuajnë nga barku i fryrë, gjithmonë duhet të jenë të përfshira fibrat, veçanërisht ato në perimet jeshile. Rekomandohet përjashtimi i plotë i ushqimeve të skuqura. Për më tepër, duhet gjithashtu të reduktoni ose eliminoni pijet e gazuara. Këtu përfshihet edhe uji i gazuar, pasi është ndër shkaqet kryesore që kanë të bëjnë me fillimin e barkut të fryrë.

Këshilla për ata që vuajnë nga barku i fryrë
Palestra apo edhe një shëtitje e thjeshtë një orë në ditë është një nga zakonet më të mira në rast se keni bark të fryrë. Gjatë ciklit menstrual barku fryhet dhe në këtë rast duhet të keni kujdes me dietën, mos ta teproni me kripën dhe pini shumë ujë (të paktën 2 litra në ditë). Në fund, kurrë mos shkoni në shtrat menjëherë pasi të hani. Kjo praktikë lehtëson tretjen. Dy orë pasi të keni ngrënë janë të mjaftueshme për të shmangur ndonjë problem në zorrë apo në tretje.